Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Fiialka S$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Fiialka S. B. 
Greenwashing in communication with consumers on the Ukrainian market [Електронний ресурс] / S. B. Fiialka // Поліграфія і видавнича справа. - 2017. - № 1. - С. 116–128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2017_1_16
З'ясовано, як компанії, представлені на ринку України, рекламують власну продукцію чи послуги як екологічні, а також публічно висловлюють позицію щодо власної екологічної відповідальності з використанням грінвошингу. Виявлено способи введення в оману споживачів щодо екологічності виробництва та продуктів компаній, а також окреслено прояви маніпуляції громадською думкою. Проаналізовано, як українські споживачі ставляться до продукції, що позиціюється як екологічна чи органічна, та надано рекомендації щодо того, як створити екобренд без грінвошингу. Для дослідження комунікативної політики підприємств використано множину джерел інформації різного характеру, що надало змогу одержати всебічні, подеколи суперечливі дані щодо об'єкта дослідження. Виокремлено кілька стратегій комунікативної поведінки компаній на ринку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 375.155 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Fiialka S. 
The use of modern teaching methods in editor education in Ukraine [Електронний ресурс] / S. Fiialka, H. Onkovych, O. Baliun // Advanced education. - 2017. - Вип. 7. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2017_7_12
Modern editor education in Ukraine is traditionally based on learning and reproducing of theoretical knowledge and doesn't account for all possible directions of a graduates' professional career. The author analyses the requirements of the labour market to the competences of the graduates of editing specialities, proposes and justifies the necessity of using the methods of teaching in which the knowledge is acquired in the context of professional activity. Four main skills of a modern editor which should be formed during the learning process are singled out, namely: 1) working with information; 2) interaction with people; 3) operation in a narrow time frame; 4) using the existing experience to acquire new knowledge, solve new tasks under new conditions, unusual situations. So-called active learning, associated with the involvement of participants of learning process into different kinds of activities, is the most effective to for m the above mentioned skills. The research proves the efficiency of such organizational forms and methods of learning activities as round tables, group discussions, conferences, case study, editorial analysis, modeling of editorial and publishing processes, interviews, teamwork, analysis of publications, mini-lectures, video trainings, presentations, simulation games, analysis of problematic cases and atypical errors etc. These methods allow students to develop flexibility of thought, adaptation to real work situations, initiative, autonomy in decision-making and at the same time the ability to work in a team, creative approach to problem-solving. The result of using these teaching methods with the elements of competition, autonomy at the lesson, peer evaluation is the formation of professional and personal qualities, understanding the need for ongoing professional self-education. All these methods of learning activities of students got approval in the questionnaires and group discussions.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.704 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Baliun O. O. 
Reputation capital as the factor of competitive recovery of Ukrainian enterprises on the international market [Електронний ресурс] / O. O. Baliun, S. B. Fiialka // Поліграфія і видавнича справа. - 2018. - № 2. - С. 76–88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2018_2_11
В умовах сучасної ринкової економіки ділова репутація стає ключовим фактором конкурентоспроможності бізнесу та найбільш дієвим засобом просування, залучення інвестицій та клієнтів. Доведено, що на цей час в Україні на державному рівні репутація не розглядається в якості стратегічного ресурсу формування довіри до держави як серед внутрішньої так і зовнішньої цільових аудиторій. В результаті дослідження визначено негативні чинники, які впливають на репутацію як держави, так і українських підприємств. Проведений аналіз показав взаємовплив та взаємозв'язок репутації держави та окремо взятого підприємства. Запропоновано, що основою впровадження нової економічної парадигми в Україні має стати формування репутаційної економіки. Репутаційний капітал повинен бути головним активом у формуванні конкурентних переваг українського бізнесу на міжнародному ринку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.505 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Fiialka S. B. 
The disclosure of Ukrainian scientists’ research results in academic journals: problems and prospects [Електронний ресурс] / S. B. Fiialka // Поліграфія і видавнича справа. - 2018. - № 2. - С. 128–141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2018_2_16
Проведено опитування українських учених щодо наукового рівня українських фахових видань та досвіду взаємодії авторів з редакціями наукових журналів, які індексуються у Web of Science та Scopus. Анкету у вигляді google-форми було розміщено в групі Ukrainian Scientists Worldwide на Фейсбуку. У дослідженні взяли участь 296 учених різних галузей. Опитування дозволило зібрати різні, часто діаметрально протилежні, думки про те, чому науковці публікують (не публікують) свої статті в журналах, включених до Web of Science або Scopus; які відгуки рецензентів вони отримували на свої статті; з якої причини, на їхню думку, Міністерство освіти і науки вимагає, щоб науковці публікувалися в журналах, включених до міжнародних наукометричних баз; хто фінансує оплату публікацій; наскільки важливе знання іноземних мов для підготовки наукових праць; як автори взаємодіють з редакторами під час редакційно-видавничого процесу; якою є мотивація науковців до написання наукових статей; як учені оцінюють практику, коли людей, які насправді не є співавторами статей, за домовленістю вписують як співавторів публікацій; як автори ставляться до плагіату та на підставі яких критерії дослідники вибирають журнал для публікації. Результати опитування показали суперечливі тенденції в ставленні українських дослідників до результатів власної праці. З одного боку, це прагнення досягти міжнародного рівня, отримати світове визнання, спроба дотримуватися високих стандартів, самовдосконалюватися. З другого боку, прагнення лише до кількісних показників, низька мотивація, порушення академічної доброчесності, недостатній рівень володіння мовами міжнародного наукового спілкування. У гонитві за кількісними показниками публікаційної активності не залишається місця для наукових цінностей, таких як новизна, унікальність, інформативність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.888 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Fiialka S. 
Predatory Journals as a Threat to Science, Scientific Communication, and Author's Reputation [Електронний ресурс] / S. Fiialka // Current issues of mass communication. - 2018. - Issue 24. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2018_24_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 693.241 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Fiialka S. B. 
Socio-communicative approach to studying of the educational literature [Електронний ресурс] / S. B. Fiialka // Обрії друкарства. - 2019. - № 1. - С. 217-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obdr_2019_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 391.319 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Fiialka S. 
Criteria for Demarcation of Pseudoscientific knowledge, Channels and Consequences of its Dissemination [Електронний ресурс] / S. Fiialka // Технологія і техніка друкарства. - 2021. - Вип. 2. - С. 64–73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2021_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 667.91 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Trishchuk O. 
Students’ and teachers’ perceptions of using electronic textbooks in educational process [Електронний ресурс] / O. Trishchuk, N. Figol, T. Faichuk, S. Fiialka // Advanced education. - 2020. - № 15. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2020_15_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 564.095 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Fiialka S. 
Assessment of journalism students’ writing projects completed individually and in collaboration [Електронний ресурс] / S. Fiialka, O. Trishchuk, N. Figol, T. Faichuk // Advanced education. - 2021. - № 19. - С. 114-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2021_19_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 798.096 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського